Menu
Your Cart

Πληροφορίες Εγγυήσεων

Πληροφορίες Εγγυήσεων


Εάν μετά την παραλαβή, διαπιστώσετε πρόβλημα με το προϊόν (πχ. DoA, Dead-on-Arrival, μη λειτουργικό), παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με το gctech.gr.


Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μέσω email (returns@gctech.gr), από την φόρμα επικοινωνίας που μπορείτε να βρείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα gctech.gr ( Φόρμα Αποστολής ) ή μέσω τηλεφώνου καλώντας τον αριθμό


210 9604755, Τρ-Παρ 11:00-19:00.


Εγγυήσεις ισχύουν μόνο με την προσκόμιση του πρωτότυπου σχετικού παραστατικού (απόδειξη ή τιμολόγιο). Χωρίς παραστατικό δεν ισχύει καμία εγγύηση.


Η εταιρεία μας παρέχει εγγύηση μόνο σε συγκεκριμένα εμπορεύματα που εισάγει η ίδια και σε εμπορεύματα στα οποία έχει συμφωνήσει να παρέχει εγγύηση σε συνεργασία με την εκάστοτε αντιπροσωπεία. Για όλα τα άλλα εμπορεύματα ισχύουν οι όποιοι όροι και προϋποθέσεις έχει θέσει η κάθε αντιπροσωπεία για κάθε είδος.


Παραστατικά που αφορούν αγορές εμπορευμάτων δεν υπάρχει δυνατότητα να επανεκτυπωθούν γιαυτό συνιστούμε στους καταναλωτές να φυλάσσουν σε ασφαλές μέρος όλα τα παραστατικά που αφορούν εγγυήσεις εμπορευμάτων μέχρι την λήξη τους.


Εμπορεύματα χτυπημένα, αλλοιωμένα, ανοιγμένα από την συσκευασία τους ή ακόμα και με ένδειξη προσπάθειας ανοίγματος είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματός μας να μην γίνουν αποδεκτά για αλλαγή ή αντικατάσταση. 


Σε κάθε περίπτωση που χρειάζεται αντικατάσταση εμπόρευμα με εγγύηση θα πρέπει να παραδοθεί στην κατάσταση που αγοράστηκε ή να αποσταλεί με δική σας χρέωση για να ελεγθεί στην έδρα μας. Στην συνέχεια εφόσον διαπιστωθεί ότι ισχύει η εγγύηση του θα αντικατασταθεί και θα αποσταλεί πίσω στην διεύθυνσή σας με δικά μας έξοδα αποστολής.


Σε περίπτωση λάθους αποστολής με υπαιτιότητά μας (λάθος προϊόν, παραγγελία..) το εμπόρευμα θα πρέπει να επιστραφεί με την απόδειξή του σε άριστη κατάσταση στην έδρα μας με δικά μας έξοδα, και κατόπιν πάλι με δική μας χρέωση θα αποσταλεί πίσω στην διεύθυνσή σας το σωστό προϊόν.


Σε περίπτωση καταστροφής μερικής ή ολικής κατά την παραλαβή του θα πρέπει να ζητάτε από την courier επίσημο χαρτί που θα καταγράφει την κατάσταση της συσκευασίας και την ενδεχόμενη καταστροφή του εμπορεύματος. Προσοχή λοιπόν κατά την παραλαβή του δέματος να γίνεται έλεγχος για την κατάσταση του περιμετρικά και αν διαπιστώνεται οποιαδήποτε αλλοίωση-χτύπημα στην συσκευασία να ενημερώνουμε τον διανομέα όταν μας παραδίδει το δέμα ώστε να καταγράφεται ότι ενδέχεται και εσωτερικά το προϊόν να έχει υποστεί βλάβη.


Είναι πολύ βασικό και για την δική σας εξυπηρέτηση και ασφάλεια να ελέγχετε την κατάσταση του δέματος πριν την παραλαβή του διαφορετικά δεν θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε καμιά αποζημίωση. Την αποζημίωση δεν την δίνει το κατάστημά μας αλλά η μεταφορική εταιρεία, άρα ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση ανάλογα την εταιρεία. 


Με την πάροδο 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.


Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:


Το προϊόν πρέπει να έχει παραδοθεί ή αποσταλεί από τον πελάτη εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.


Το δικαίωμα εγγύησης δεν εφαρμόζεται αν η βλάβη οφείλεται σε δική σας υπαιτιότητα. Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.


Η εγγύηση δεν ισχύει σε περιπτώσεις που έχουν αφαιρεθεί διακριτικά σήματα εμπορευμάτων, σειριακοί αριθμοί, barcodes, υπάρχουν εκδορές, χτυπήματα, σπασίματα, υγρασία και γενικότερα οποιαδήποτε αλλοίωση εξωτερικά ή εσωτερικά.


Σε προϊόντα χωρίς συσκευασία (bulk - σακουλάκι) δίνεται εγγύηση ενός (1) χρόνου από τον κατασκευαστή.


Επιστροφές εμπορευμάτων γίνονται σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών μόνο με την προσκόμιση της απόδειξης-τιμολογίου και υπάρχει δυνατότητα παροχής πιστωτικού ίδιου ποσού ή αλλαγή με ίδιο ή άλλο εμπόρευμα. Η δυνατότητα αλλαγής παρέχεται μόνο σε εμπορεύματα που επιστρέφονται κλειστά χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή ανοιχτεί. Ανοιγμένα-χρησιμοποιημένα  εμπορεύματα δεν αλλάζονται ούτε πιστώνονται. 


Μπαταρίες


Στις μπαταρίες η εγγύηση καλύπτεται από 3 έως 6 μήνες ανάλογα τον τύπο της (Παρακαλούμε ενημερωθείτε για την εγγύηση πριν την αγορά). Η εγγύηση παύει να έχει ισχύ όταν η μπαταρία εκτεθεί σε περιβάλλον υψηλής υγρασίας ή ακραίων θερμοκρασιών ή από λάθος φόρτιση από μη ενδεδειγμένο φορτιστή. Όταν φορτίζετε μια μπαταρία πρέπει να κοιτάτε ότι ο φορτιστής αναγράφει τις τάσεις εισόδου και εξόδου των αναγραφόμενων τιμών της μπαταρίας. (χρησιμοποιούμε πάντα φορτιστή όχι απλό τροφοδοτικό).


 Οθόνες κινητών


Για πελάτες λιανικής:


Η εγγύηση παρέχεται μόνο πριν την εγκατάσταση της οθόνης, για αυτό σας προτείνουμε να ελέγξετε την λειτουργικότητα της οθόνης πριν την εγκατάσταση/τοποθέτηση κόλλας και την αφαίρεση μεμβρανών. Εάν κολληθεί ή αφαιρεθούν οι προστατευτικές ζελατίνες/ταινίες ασφαλείας δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή της. 


Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στο ανταλλακτικό ή την συσκευή σας, καθώς αναλαμβάνετε με δική σας ευθύνη την αντικατάσταση/τοποθέτηση της οθόνης. 


Σε κάθε περίπτωση επιστροφής η οθόνη και το τζάμι αφής δεν θα πρέπει να έχει σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά, η ταινία σύνδεσης να μην έχει κοπεί ή να έχει τσακίσει και σε καμία περίπτωση να μην δείχνει αλλοιωμένη, πιεσμένη στις άκρες, ή χτυπημένη, θα πρέπει δηλαδή να είναι ακριβώς όπως παραλήφθηκε. 


Οι ταινίες ασφαλείας (GCTECH) δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί ή αλλοιωθεί. 


Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς. 


Την έγκριση και την διαδικασία επιστροφής θα λαμβάνει ο πελάτης στο mail του αφού πρώτα καταχωρήσει αίτηση επιστροφής μέσα από το site μας εδώ. 


Η εγγύηση καλύπτεται κατόπιν ελέγχου στο κατάστημά μας. (τα μεταφορικά έξοδα προς την έδρα μας επιβαρύνουν τον πελάτη, ενώ σε κάθε περίπτωση που το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση η επιστροφή του είναι δωρεάν). 


Εφ' όρου ζωής εγγύηση παρέχεται μόνο όταν γίνει εγκατάσταση από τεχνικό μας και καλύπτει ανταλλακτικό, εργασία και δωρεάν παραλαβή και παράδοση στο χώρο του πελάτη. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ. 


Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε μόνοι σας τοποθέτηση της οθόνης και δεν είστε επαγγελματίας τεχνικός το προϊόν μετά την τοποθέτηση δεν καλύπτεται από εγγύηση. 


Για πελάτες χονδρικής-επαγγελματίες τεχνικούς


Η οθόνη καλύπτεται με εγγύηση 3 μηνών από την ημερομηνία αναγραφής του παραστατικού αγοράς και εφόσον έχει γίνει τοποθέτηση από πιστοποιημένο επαγγελματία τεχνικό κινητής τηλεφωνίας. 


Για όλες τις αυθεντικές οθόνες Samsung, Xiaomi, Huawei δεν παρέχεται εγγύηση κατόπιν τοποθέτησης. 


Για αυτό σας προτείνουμε να ελέγξτε την λειτουργικότητα της οθόνης πριν την εγκατάσταση/τοποθέτηση κόλλας και την αφαίρεση μεμβρανών. 


Εάν οι αυθεντικές οθόνες κολληθούν ή αφαιρεθούν οι προστατευτικές ζελατίνες/ταινίες ασφαλείας δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή τους. 


Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στο ανταλλακτικό ή την συσκευή σας, καθώς αναλαμβάνετε με δική σας ευθύνη την αντικατάσταση/τοποθέτηση της οθόνης. 


Σε κάθε περίπτωση επιστροφής η οθόνη και το τζάμι αφής δεν θα πρέπει να έχει σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά, η ταινία σύνδεσης να μην έχει κοπεί ή να έχει τσακίσει και σε καμία περίπτωση να μην δείχνει αλλοιωμένη, πιεσμένη στις άκρες, ή χτυπημένη, θα πρέπει δηλαδή να είναι ακριβώς όπως παραλήφθηκε. 


Οι ταινίες ασφαλείας (GCTECH) δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί ή αλλοιωθεί. 


Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά από παραστατικό αγοράς. 


Την έγκριση και την διαδικασία επιστροφής θα λαμβάνει ο πελάτης στο mail του αφού πρώτα καταχωρήσει αίτηση επιστροφής μέσα από το site μας. 


Η εγγύηση καλύπτεται κατόπιν ελέγχου στο κατάστημα μας. (τα μεταφορικά έξοδα προς την έδρα μας επιβαρύνουν τον πελάτη, ενώ σε κάθε περίπτωση που το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση η επιστροφή του είναι δωρεάν). 


Σημείωση:


Εγγύηση ανταλλακτικών δίνεται μόνο σε πιστοποιημένους τεχνικούς, & επαγγελματίες ηλεκτρονικούς.


Η αλλαγή ανταλλακτικών δεν είναι εύκολη δουλειά για κάποιον που δεν έχει τεχνικές δεξιότητες με την αποσυναρμολόγηση ή τη συναρμολόγηση ηλεκτρονικών συσκευών, προτείνεται η αγορά μόνο από ειδικευμένους τεχνικούς. Δεν ευθυνόμαστε για τυχόν ζημιές στο ανταλλακτικό ή στην ηλεκτρονική συσκευή σας που μπορεί να προκληθούν κατά τη διάρκεια της επισκευής.


Από εγγύηση δεν καλύπτονται αναλώσιμα προϊόντα όπως μελάνια, τόνερ, χαρτικά, μαρκαδόροι, στυλό, ζελατίνες, tempered glasses, θήκες μεταφοράς, αλκαλικές μπαταρίες, επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, μικρομπαταρίες κ.ο.κ


Διεύθυνση παραλαβής - παράδοσης για εμπορεύματα προς αλλαγή, αντικατάσταση & εντός εγγύησης:


Γούναρη 73, Άνω Γλυφάδα, 16561, Αθήνα.
Ωράριο παραλαβής: 11.00 - 19.00  Τρίτη έως Παρασκευή
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία επικοινωνήστε στο 210-9604755 ή στο support@gctech.gr